کشکول

قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





سلام دوستان خوبم

این شعر زیبا تقدیم به شما

کمی در آن تامل کنید


فرض کن حضرت مهدی  (عج)به تو ظاهر گردد :

ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟
باطنت هست پسندیده صاحب نظری؟
خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟
لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری؟
پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت
داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری؟
حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟
با چنین شرط که در حافظه دستی نبری!
واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران

می توان گفت تو را شیعه اثنی عشری؟!!! 

 

 

به امید ظهورش صلوات 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه حشمتی
ساعت21:23---25 فروردين 1391
سلام . الله اکبر چه شعر زیبایی بود . واقعاً منو به فکر فرو برد . اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم .
انشاءالله که قلب مولایمان از ما راضی و خشنود باشه و آنگونه زندگی کنیم که باید... موفق و سربلند باشید . با اجازتون شما رو لینک کردم . اگه مایل بودید به منم سری بزنید و در صورت تمایل آدرسمو لینک کنید . بازم ممنون از سایت فوق العاده تون


mohammad
ساعت21:39---19 فروردين 1391
khoda shoma ro kheir dahad
سلام خیلی سپاسگذارم که بهم سر زدین موفق باشید


عابدینی
ساعت14:28---15 فروردين 1391
سلام ممنون از وبلاگ خوبتون من شمارو لینک کردم لطفا شماهم با نام
سلام ممنون از شما لینک شدین


جنبش ماسون ستیزی
ساعت11:05---15 فروردين 1391
یا مهدی :



تو از قبيله ليلي

من از قبيله مجنون

تو از سپيده و نوري

من از شقايق پر خون

تو از قبيله دريا

من از نژاد کويرم

هميشه تشنه و غمگين

هميشه بي تو اسيرم


سلام ممنون از پیام بسیار زیبای شما موفق باشید


بهروز
ساعت20:14---11 فروردين 1391
سلام آقا خسته نباشین

من وبلاگه شما را به وبلاگم اضافه کردم

خواهشا شما یه چک بکنین که وبلاگم در وبلاگتون اضافه بشه خیلی ممنون
سلام ممنونم شما هم لینک شدین


BORNA
ساعت12:43---11 فروردين 1391
سلام خیلی جالبه تبادل لینکت پذیزفته شد ولی اسم وبلاگم رو تو وبلاگت نمیبینم

BORNA
ساعت21:40---10 فروردين 1391
دمت گرم تو این دور و زمونه تکی من هرکاری میکنم نمیتونم لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:فرض کن حضرت مهدی (عج)به تو ظاهر گردد : , ] [ 12:7 ] [ الف . صالحی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 406059
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی