کشکول

قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





 

 

 سلام دوستان خوبم

ورود شما رو به وبلاگ خودتون خوش آمد میگم

امیدوارم لحظات خوب و خوشی رو توی این وبلاگ سپری کنید و از مطالب لذت ببرید.

شما با عضویت میتوانید مطالب مذهبی یا مرتبط با موضوعات وبلاگ را با نام خودتان در این وبلاگ قرار دهید.

و یا اینکه بدون عضویت در قسمت نظرات این کار را انجام دهید.

برای ورود به بخش سرگرمی های مذهبی و متنوع کلیک کنید.

برای دیدن مطالب وبلاگ حتما نظری به موضوعات بیاندازید.

نظر یادتون نره. منتظرم...

ممنون

صالحی

منبع عکس:http://www.only-sheklak.blogfa.com

 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین خدایاری
ساعت16:40---8 آذر 1391
سلام دوست عزیز
وب خوبی داری
باتبادل لینک موافقی؟


نفس
ساعت21:04---25 خرداد 1391
سلام خیلی عالیه واقعا لذت بردم.مرسی

داریوش دوسرانی
ساعت16:57---22 ارديبهشت 1391
سلام ای یار مهربان

خلاصه می گویم چون همین الان باید بروم به مادرم سر بزنم و روزش را به او تبریک بگویم ، اما درخواستی دارم ، لطفا به وبلاگم رجوع کنید و در مورد مطلبی که با شوق فراوان بابت "روز مادر" نوشته ام مطالعه بفرمائید . خوشحال می شوم نظر شما را هم بدانم ...

با تشکر از صبر و حوصله شما
http://tavabam.tebyan


الماسی
ساعت18:01---1 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز وبسايت پر محتوا و خوبي دارين اگر مايل به تبادل لينک هستين ما را با عنوان سایت رسمی قناري قم لينک کنيد بعد عنوان لينک خود را به ايميل ما ارسال فرماييد تا در اسرع وقت لينک شويد خوشحال میشم این دوستی تداوم داشته باشد با تشکر مديريت سايت قناري قم الماسي

www.qomcanary.com آدرس سايت

qomcanary@yahoo.co.uk آدرس ايميل


باران
ساعت12:24---28 فروردين 1391
____________@_@_____
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


ramin
ساعت16:21---27 فروردين 1391
پش چی شد

ramin
ساعت23:22---26 فروردين 1391
سلام ..من شما رو با نام مطالب مذهبی لینک کردم ...شما هم منو با نام مطالب جالب و خواندنی لینک کنید.....ممنون

آلما
ساعت21:08---24 فروردين 1391
سلام از اینکه اومدید و در در وبلاگ من نظر دادید واقعا خوشحال شدم من با افتخار شما رو در هر دو وبم لینک میکنم با اسم خودتون شما هم منو با اسم خودم لینک کنید ممنون در ضمن وبتون محشره تبریک میگم http://alma68ariyayi.loxblog.com/
سلام ممنون از شما حتما شما رو لینک میکنم


صادق
ساعت14:33---24 فروردين 1391
با سلام

من شما را با عنوان ((ختم صلوات )) لینک کردم شما هم مرا با عنوان ((خانه ی جالب من )) لینک کنید.


سلام ممنون شما هم لینک شدین موفق باشین


hamid
ساعت16:18---22 فروردين 1391
سلام من شما رو لینک کردم امید وارم که شما هم منو لینک کنید با نام { فروشگاه دنیای بازی (آپادانا) }
سلام ممنون شما هم لینک شدین


†hë___ ♥..SaDeGH_YaR.♥.
ساعت21:51---20 فروردين 1391


عزیزترینم ، خوب میدانی که نوشته های دلتنگی بیشتر روزهای من مربوط به درگیر شدن ذهن و روحم با این زندگی است ... هر قدر می خواهم نسبت به این مسائل بی تفاوت باشم ، نمی شود .... نمی توانم .... شاید هنوز آنقدر رشد عقلی پیدا نکردم اصلا نمیدانم بی تفاوت بودن خوب است یا حساس بودن ؟ .... گاهی فکر می کنم بی تفاوتی هم نعمت بزرگی است که شامل حال عده ای شده ... ولی من دوست ندارم و نمی توانم بی تفاوت باشم ... که اینگونه حساسیت های روح را تو در من بهتر از من میدانی ... سالهاست که شادمانی های ظاهری و کودکانه برایم رنگی ندارند ... سال هاست که اشک چشمانم نوازشگر گونه های خسته ام شده اند ... سال هاست که نیمه شب ها با هق هق گریه خودم از خواب بیدار میشوم ... و سال هاست که تنهایی ها و دلتنگی های خودم را برای تو باز گو می کنم ..... اما تو کجایی ؟... چرا وقتی که اینقدر نیازمند نوازشت هستم از من دوری ؟ ... چرا هر زمان که می خوام در آغوش مهربانی تو آرام بگیرم ، نمی بینمت ؟ .... چرا زمانی که می خواهم سرم را به روی سینه ات بگذارم و با تمام وجودم اشک بریزم و دلتنگی هایم را آهسته در آغوشت زمزمه کنم ... نیستی ؟ .... یا من از تو دورم ؟؟؟ خسته شدم مهربانم ... خسته شدم از زندگی در این دنیا ..... خسته شدم از آدم هایی که احساساتشان را نگه میدارند تا با خودشان به گور ببرند .... خسته شدم ....... باز هم باید سکوت کنم ؟ .... اگر تو اینگونه می خواهی حرفی نیست ..... هیچ حرفی نیست ...... فقط به خاطر تو ... فقط به خاطر تو تمام بی مهری ها را تحمل می کنم ..... ولی قلبم را ، وجودم را و همه ی هستی ام را به دست های مهربان تو می سپارم
سلام ممنون از پیام قشنگتون


مامان آتین
ساعت20:04---20 فروردين 1391
سلام گلم لینکیدمت سلام ممنونم عزیز

mehrab
ساعت21:33---19 فروردين 1391
سلام واقعا وبلاگ بسیار زیبا وخوب ومذهبی دارید من لذت بردم مرسی.
سلام نظر لطف شماست بازم به وبلاگم سر بزنید ممنون از شما موفق باشید


hamed
ساعت16:17---19 فروردين 1391
سلام

وبلاگ پر محتوا وخوبی داری

وبلاگ شما رو لینک کردم .
سلام ممنون شما هم لینک شدید


مؤسسه جهاني سبطين عليهما السلام
ساعت13:17---19 فروردين 1391
با سلام



بازديدكننده گرامي شما ميتوانيد از همه چيزهايي كه در سايت هست در وبلاگ خود استفاده كنيد بشرط اينكه منبع هر مورد را ذكر كنيد .



با تشكر
با سلام ممنون


ali
ساعت11:44---19 فروردين 1391
سلام
ممنون از پیامتون
شما هم وبلاگ مفیدی دارید
من شمارا لینک کردم شما هم من با نام رمان وشعر لینک کنیدhttp://ali1405.loxblog.ir


خاطره ها
ساعت20:05---18 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

شما میتوانید تمامی مطالب سایت را کپی کنید و هیچ نیازی به ذکر منبع ندارید

موفقیت شما آرزوی ماست
سلام ممنون از پاسخ سریع شما با تشکر


حسین
ساعت15:53---18 فروردين 1391
سلام دوست خوب و مومن

وبلاگ بسیار خوب و مفید دارید ، امیوارم در کاتان موفق باشید و ارشاد گری همچنان سرلوحه کارتا ن

اگر ما انسانها را به خدا نزدیک کنیم هنر کردیم نا آنکه فاصله بی خدا و آنان را بیشتر کنیم

اگر با تبادل لینک موافق بودید

منو با نام بیداری لینک کن و به من اطلاع بده با چه نامی شما را لینک کنم


حسین
ساعت15:53---18 فروردين 1391
سلام دوست خوب و مومن

وبلاگ بسیار خوب و مفید دارید ، امیوارم در کاتان موفق باشید و ارشاد گری همچنان سرلوحه کارتا ن

اگر ما انسانها را به خدا نزدیک کنیم هنر کردیم نا آنکه فاصله بی خدا و آنان را بیشتر کنیم

اگر با تبادل لینک موافق بودید

منو با نام بیداری لینک کن و به من اطلاع بده با چه نامی شما را لینک کنم
سلام ممنون از نظر لطف شما لینک شدین موفق باشین


ترانه های کودکان
ساعت10:16---18 فروردين 1391
سلام از آشنایی با شما خوشوقتم.بله شما می توانید از مطالب وب سایت با ذکر منبع استفاده کنید.امیدوارم موفق و سلامت و شادکام باشید. سلام از شما بسیار سپاسگذارم ممنون

زهره
ساعت22:48---17 فروردين 1391
سلام ممنون که از وبلاگم دیدن کردی من شما را لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنیسلام ممنونم شما هم لینک شدین

poriya
ساعت21:01---17 فروردين 1391
سلام وب خوبی داری دیدی بت سر زدم بازم بم سر بزن راستی لینکت کردم از بینندگان عزیز دعوت می شود به سایتpersian7.loxblog.comبیایند واز شارژ مجانی ایرانسل استفاده کنند.موفق باشید.

rahgozar
ساعت14:31---17 فروردين 1391
سلام وبتون رو دیدم خیلی خوبه...موفق باشید تو پیامتون خواسته بودید که از اسمایلی ها استفاده کنید....بله حتما میشه خیلی هم خوشحال میشم سلام واقعا ممنونم شما هم موفق باشید

محسن
ساعت14:25---17 فروردين 1391
سلام. ببخشید حواسم نبود فکر کردم شما رو لینک کردم. ولی الان لینک شدید. خیلی ممنون که منو لینک کردید
سلام ممنونم امیدوارم موفق باشین


محسن
ساعت13:27---17 فروردين 1391
سلام. باعث افتخاره که شما رو لینک کنم. شما لینک شدی، اگه ما رو قابل دونستی لینک کن. با تشکر

آقابزرگ
ساعت16:10---16 فروردين 1391
سلام دادا با افتخار لینک شدید؛اگر تمایل دارید ما را با نام مهندسی شیمی لینک کنید با تشکر آقابزرگ
سلام با افتخار لینک شدین ممنونم


hamed
ساعت14:28---16 فروردين 1391
من لینک شما را با نام ختم قران ثبت کردم مرا با نام music story ثبت کنید
سلام ممنون شما نیز لینک شدین


پوریا قنبری
ساعت3:07---15 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از وب زیبای شما/من شما را افتخار در لینگ خود قرار دادم.

اگه لطف کنید وب من را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشوم.

(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)

www.heiat110.loxblog.com

یا علی مدد


سلام لطف کردید من هم شما رو لینک کردم موفق باشید


مهرداد
ساعت21:05---14 فروردين 1391
سلام آقای صالحی.


لینکت کردم.ممنون از وبلاگ بسیار عالیت.


در پناه مولا
سلام ممنونم موفق باشید


عشق من چراتنهایی
ساعت14:17---14 فروردين 1391
LINK shodi u ham man ra link kooooooooon

عشق من چراتنهایی
سلام ممنونم شما هم لینک شدین


سارینا جون
ساعت17:24---12 فروردين 1391
سلام عزیزم میشه خواهش کنم سایتم رو لینک کنی منم زودی سایتت رو لینک میکنم

بروزترین و جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دخترکش مخصوص گلپسرا و پیامک های جدید فلسفی ومطالب زیبا و بروز روانشناسی


علی صالحی
ساعت19:08---11 فروردين 1391
با سلام و عرض خسته نباشید

وبلاگت خیلی پر محتوا وزیبا بود.

به وب سایت من سر بزن و خودت رو در لینک باکسش ثبت کن ودر مقابل. من رو در وبلاگت به نام(مچ دوستان خود را بگیرید)ثبت کن.

و با تبادل بنر موافق هستم.اگر شما هم موافقی به من میل بزن

alisalehi1376@yahoo.com

اینم وب من

mochbegir.fay.ir

موفق باشی خدانگهدار


سلام ممنونم موفق باشید بهتون سر میزنم


علی دریکنده
ساعت18:30---11 فروردين 1391
پیام شما رو دیدم.

در تاپ بلاگر به شما رای دادم و شما رو لینک میکنم.

لطفا شما هم به وب من بیایید در تاپ رای دهید و اگردوست دارید ما رو لینک کنید.

سایت بسیار پر معنی دارید.



http://persis.orq.ir

http://persis.loxblog.com
سلام ممنونم من هم شما رو لینک کردم موفق باشید


رسول
ساعت12:44---11 فروردين 1391
سلام صالحي جان

وبلاگ باحالي داري ممنون به من سر زدين

باكمال ميل لينكتون رو قرار دادم اگه پيشنهاد يا انتقادي داشتي حتما بگو من استقبال ميكنماينم نشونيمwww.rasoulshams.loxblog.com


mina
ساعت12:39---11 فروردين 1391
مرسی لینکتون کردم

اسماعیل
ساعت23:20---10 فروردين 1391
با سلام.شما در وبلاگ من اینک شدید لطفا منو لینک کنید.راستی این می دونستی چرا عمر امام زمان اینقدر طولانی شده.چطوری ؟امروز دلیل علمیش ثابت شده توسط ....و....

امین
ساعت21:58---10 فروردين 1391
شما لینک شدید لطفا مرا هم لینک کنید مرسی.

broz
ساعت19:18---10 فروردين 1391
سلام دوست عزیز من وبلاگ تو تو وبلاگم لینک کردم من با اسم broz و ادرس:

broz-f.loxblog.ir لینک بکن مرسی
سلام ممنون شما هم لینک شدید موفق باشید


mina
ساعت14:57---10 فروردين 1391
سلام وب خوبی دارید.اگه دوست داشتیدلینکم کنیدوبهم خبر بدید تا لینکتون کنم.مرسی:عنوان:شیمیست کوچک.وادرس mandali.lxb.ir سلام ممنون شما لینک شدید

رضا
ساعت12:06---10 فروردين 1391
انتظار فرج

نقش زنان در دوران غيبت

آپم


infographic
ساعت14:04---9 فروردين 1391
سلام به وبلاگم لینک شدین

لطفا من را هم لینک کنید به اسم اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف

http://infographic.loxblog.com

این هم آدرسش

اگر هم خواستید می‌توانید به سابت خیلی جالب و گسترش دهنده اینفوگرافیک دات آی آر(infographic.ir) سر بزنید و اگر باب میلتان بود در قسمت پیوندهایتان لینک کنید با تشکر
پاسخ: سلام شما لینک شدید موفق باشید


ice_kis2002
ساعت13:49---9 فروردين 1391
با سلام...سایت شما لینک شد...لطفا برای لینک کردن سایت من اقدام کنید...ممنون....با عنوان سه کلمه تا عشق

نفس
ساعت20:22---8 فروردين 1391
سلام عالی بود تا حالا همچین وبلاگی ندیده بودم موفق باشی. پاسخ: سلام ممنون موفق باشید

خاطره
ساعت15:01---8 فروردين 1391
سلام

لینک شدین!

منو هم لینک کنید!پاسخ: سلام ممنون شما هم لینک شدید


فريدون
ساعت13:34---8 فروردين 1391
سلام خيلي جالب بود واقعا كه زحمت زيادي كشيديد خدا اجرتتان دهد پاسخ: سلام ممنون که بهم سر زدید نظر لطف شماست موفق باشید

kiana
ساعت23:32---7 فروردين 1391
لینکت کردم
پاسخ: سلام . خیلی ممنون


حجت
ساعت22:32---7 فروردين 1391
باسلام

با تشکر از حضور شما در وبلاگ بنده

وبلاگ جالبی داری

لینکت کردم

اگه قابل دونستی منم لینک کن با عنوان مشکی پوش
پاسخ: سلام لطف دارید وب شما هم جالبه شما لینک شدید موفق باشید


مدیریت ققنوس کده *علیرضا*
ساعت19:49---1 فروردين 1391
سلام دوست عزیزم ممنون از این که به وبلاگ من اومدی وچون کلا ادم بد قولی نیستم به وبلاگت هم اومد درضمن با موفقیت لینک شدی به وبلاگم بیا ولینکت راببن درضمن چند تاپیشنهاد هم برات داشتم اول این که ایا دوست نداری وبلاگی منحصر به فرد داشته باشی اگر دوست داری به وبلاگم بیا وسفارش به بنر وهدر ولگو بده ولی قبلش باید توی وبلاگم عضو شی بعد میتونی سفارش بدی اگر دوست داری باهم می تونیم همکاری کنیم ای دی من را اد کن تا بتونیم با یاهو مسنجر باهم در ارتباط باشیم درضمن وبلاگ خوبی هم داری اگر کمکی در هر زمینه خواستی میتونم بهت کمک کنم aahmadi.32055@yahoo.com

اگر خواستی میتونم چند تا پیشنهاد بهت بدم تا امارت مثل من بالا بره



iman_salehi007
ساعت19:00---1 فروردين 1391
salam webloge zibaei dary beheton tabrik va khaste nabashid migam

darzemn sale jadid ham bar shoma mobarak پاسخ ممنون از لطف شما سال نو شما هم مبارک


پایگاه فرهنگی صاحب الزمان
ساعت18:24---29 اسفند 1390
سلام خدمت شما منتظر گرامی و همچنین عرض تبریک سال نو و تبریک افتتاح وبلاگتان
تمامی مطالب پایگاه فرهنگی صاحب الزمان (ویژه یاران آخرالزمانی حضرت مهدی عج) در اختیار تمامی منتظران حضرت مهدی ست.
ثابت قدم باشید و منتظر
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 458
بازدید کل : 406069
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی